18 Kasım 2019 Pazartesi

Şehidimi Tanıyorum Vatanıma Sahip Çıkıyorum

Şehidimi Tanıyorum Vatanıma Sahip Çıkıyorum

Okulumuzun ismini aldığı genç kardeşimizi ve diğer şehitlerimizi tanımak, öğrencilerimize tanıtıp vatan millet bilinci oluşturmak için kolları sıvadık.

MUĞLA - Menteşe Şehit Piyade Asteğmen Yıldıray Çeltiklioğlu Ortaokulu olarak 'Şehidimi Tanıyorum Vatanıma Sahip Çıkıyorum ' adlı anlamlı e-Twinning projesinde yer almaktan çok gururluyuz. Bu proje kapsamında 1995 yılında gencecik yaşında şehitlik mertebesine ulaşan Yıldıray Çeltiklioğlu'nu unutmayacağız,unutturmayacağız. Vatan,millet bilincini öğrencilerimize aşılayacağız. Ailesinin azda olsa yarasını sarmak,yanlarında olmak üzere bu projeye dahil olduk. Ve bundan dolayı onur duyuyoruz. Vatan sevgisi, millet bilinci, birliktelik, azim, vefa gibi birçok değeri yaşayıp yaşatacağımız bu projeyi sunmaktan kıvanç duyarız. (Tarih: 01-10-2019)

1 yorum: