11 Haziran 2020 Perşembe

Arzu IŞIK Şehit Enver Buğur Ortaokulu Çukurova/Adana Müfredat ile ilişkilendirme

Özel Eğitim öğretmeni olarak ‘’Şehidimi Tanıyorum Vatanıma Sahip Çıkıyorum’’ projesini kendi sınıfımdan 2 öğrenci 7. ve 8. sınıflarda da 16 öğrenci ile hayata geçirdim. Böylece projemde 5. Sınıf,6. Sınıf 7. Sınıf ve 8. Sınıf öğrencileri yer almaktadır. Bu sayede özel eğitim öğrencilerimin bütünleştirme yöntemiyle öğretimini gerçekleştirmiş oldum. Ayrıca projemizde birçok sınıftan öğrenci olduğu için farklı alanlarda uzman öğretmenlerden yardım aldım. Projemizin Türkçe , Görsel Sanatlar, Sosyal Bilgiler dersi kazanımlarına uygun bir şekilde gerçekleştirilen etkinlikleri ve kazanım numaraları belirtilmiştir.https://sway.office.com/UhIFZA309MDEfUEQ?ref=Link

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder